Przyczepa do przeładunku zboża HTS 24C.16 Profi zapewnia nieprzerwane zbiory.

ANNABURGER perkrovimo priekaba HTS 24C.16 Profi.

Wraz z rozpoczęciem żniw przyczepy do przeładunku zboża ANNABURGER mogą być prawdziwym ratunkiem dla gospodarstw rolnych. Właściwy dobór pojemności przyczepy i ładowności może zapewnić, że kombajny będą mogły pracować na polu bez zakłóceń. Tylko z tego powodu ważne jest, aby wziąć pod uwagę zarówno pojemność samego kombajnu, jak i pojemność przyczepy.

Przyczepa przeładunkowa Annburger HTS 24C.16 Profi, podobnie jak inne podobne przyczepy tego producenta, jest przeznaczona do transportu i przeładunku zbóż, kukurydzy, nasion i nawozów granulowanych, a także roślin strączkowych i oleistych. 

Co ciekawe, przyczepy te mogą być wyposażone w dodatkowy silnik hydrauliczny do przeładunku granulatu i nawozu, a ich ładowność wynosi od 100 kg do 500 kg. Hydraulicznie składany ślimak zbożowy jest napędzany wałem kardana (przy 1000 obr./min). Jest on bezpośrednio połączony ze ślimakiem rynnowym, aby zapewnić równomierne podawanie materiału. Ślimak ma średnicę 550 mm i wydajność 15 m³/min.

Natężenie przepływu materiału można zmieniać, regulując zawory w zbiorniku nad ślimakiem, aby dostosować je do obciążenia pojazdu. Materiał przepływa ze ślimaka rynnowego do ślimaka transferowego.

Napęd hydrauliczny i dozowanie są przewidziane do obsługi małych ilości nasion lub granulatu. Wraz z hydraulicznie obracanym ślimakiem zapewniają, że materiał jest dostarczany w takiej ilości, jaka jest potrzebna. Cały mechanizm jest duży i solidny, zaprojektowany do użytku w każdych warunkach roboczych.

Dane techniczne HTS 24C.16 Profi:

• Pojemność przyczepy, m³: 33;

• Ładowność do, m³/min: 20;

• Wysokość przeciążenia ślimaka w pozycji roboczej, ok. m: 5,70 (koła 750/60 R30.5);

• Dwuosiowe profesjonalne podwozie hydrauliczne;

• Elektroniczny wymuszony układ kierowniczy tylnej osi;

• Zintegrowany system ważenia "UniScale";

• Automatyczne smarowanie z wbudowaną pompą;

• Kamera monitorująca widok z tyłu;

• Hydraulicznie sterowana pokrywa bagażnika;

• ISOBUS – przystosowany do współpracy z terminalami obsługującymi system CCI.

Wideo