Przychody łotewskiej Cido Group wzrosły w ubiegłym roku o 5%, podczas gdy zysk spadł o 29%.

Asociatyvi nuotr. Canva nuotr.

Łotewski producent napojów „Cido Group“ odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 5,2% do 90,425 mln EUR, ale spadek zysku netto o 28,8% do 6,39 mln EUR.

Roczny raport firmy pokazuje sprzedaż 126,8 mln litrów napojów w ubiegłym roku, co stanowi wzrost o 1% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Przychody ze sprzedaży krajowej wzrosły o 8,1% do 69,022 mln euro, podczas gdy przychody na Litwie i w Estonii – spadły o 6,9% do 17,636 mln euro, w innych krajach UE – wzrosły o 57,5% do 2,302 mln euro, a poza UE – spadły o 11,6% do 1,464 mln euro.

Przychody ze sprzedaży detalicznej wzrosły o 6,9% do 1,5 mln euro.

Prawie wszystkie udziały w „Cido Group“ są w posiadaniu duńskiego „Royal Unibrew“.

Wideo