"Przychody Pernod Ricard spadły o 3% rok do roku.
Zgodnie z komunikatem, przychody ze sprzedaży w okresie styczeń-marzec wyniosły 2,278 mld euro, co również oznacza spadek o 3 procent w ujęciu organicznym.
Przychody w USA wzrosły o 2 procent, w Europie – spadły o 7 procent, w Chinach – o 5 procent, a w Indiach – wzrosły o 1 procent.
Firma nadal spodziewa się spadku przychodów o 1 do 3 procent w całym roku obrotowym.
Portfolio marek „Pernod Ricard“, które zostało założone w 1975 roku, obejmuje „Martell“ koniak, „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine“ i „Ballantine“ whisky;, „Absolut“ wódka, „Olmeca“ tequila, „Havana Club“ rum, „Beefeater“ gin, „Malibu“ likier, „Mumm“ szampan, „Mumm“ i „Perrier Jouet“.
„Produkty Pernod Ricard“ są dystrybuowane w ponad 160 krajach.
Norėdami komentuoti prisijunkite prie facebook
